You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
גביע המדינה - נקבעו מועדי ומיקומי משחקי הגמר

גביע המדינה - נקבעו מועדי ומיקומי משחקי הגמר

ההתאחדות לכדורגל פרסמה את מועדי משחקי גמר הגביע בשנתונים השונים. וכן, רובם ייערכו באצטדיון הלאומי המשמים בר"ג

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

יממה חלפה מאז שפרסמנו מעל במה זו טור חריף על קיום משחקי חצאי גמר גביע המדינה באצטדיון הלאומי בר"ג - שידוע כאצטדיון הפוגם משמעותית בחווית הצפייה של הקהל וידוע כרחב ידיים ובעל משטח בגודל לא פרופורציונלי למשחקי מחלקות נוער. קיווינו שבהתאחדות לכדורגל יעשו משהו עם הדברים, אך כפי שגם ציפינו, ההתאחדות נשארה בשלה ומרבית משחקי הגמר ייערכו באצטדיון השומם. רק בשנתוני הנוער ונערים א' ייזכו לשחק באצטדיון ראוי המשדרג את חווית המשחק וחווית הצפייה.

ה-23/5 זהו התאריך שבו תיערך באצטדיון "המושבה" בפ"ת הצגה כפולה של משחקי הגמר בשנתוני הנוער ונערים א'. משחק הגמר של שנתון נערים א' יחל בשעה 16:30 (ביום חמישי הקרוב ייערכו באצטדיון ר"ג משחקי חצאי הגמר) ובשעה 20:00 ייצא לדרך משחק גמר הנוער בין מ.ס אשדוד לבני סכנין.

עוברים למשחקים שייערכו באצטדיון ר"ג. ב-20/5 ייערכו שני משחקי גמר: בשעה 16:00 ייפגשו קבוצות ילדים ב' של מ.כ נווה יוסף חיפה ומכבי ת"א דרום, בשעה 19:00 ייפגשו קבוצות ילדים א' של מכבי חיפה מיכאל ומכבי ת"א דרום.

ב-22/5 ייפגשו בשעה 16:00 קבוצות נערים ג' של הפועל ת"א צפון ומכבי ת"א דרום במעמד הגמר. בשעה 19:00 ייערך גמר נערים ב' בהשתתפות מכבי פ"ת והפועל ת"א.

ב-28/5 ייערכו משחקי הגמר של שנתוני התשיעיות. בשעה 16:00 ייפגשו קבוצות טרום א' של מכבי ת"א - הצפון והדרום, בשעה 19:00 ייפגשו קבוצות ילדים ג' של הפועל באר שבע ומכבי ת"א דרום.


שתפו אותנו